Mittwoch, 24. Oktober 2012

slottet



Min fine nye lejlighed er nu ved at være lige som jeg vil have den.... 
det har krævet lidt arbejde i løbet af sommeren og selvom jeg nu egentligt er fuld indrettet, så kan man vel altid finde på noget nyt ! 



Min fine sofa som jeg fandt på spejdernes høstmarked i Ry. 



Min sommerferie har jeg brugt på at bygge en reol hvor ALLE  mine dvd'er passer i og
 i højden med fjernsynet på vægen.  


Det endelige resultat er her til venstre. Det har fået bagbeklædning som var en gratis prøve fra flügger. 
så alt i alt har reolen kostet mig 250kr. for maling og plade. 
(en venlig tak til far, for udlån af værktøj )

Stolen er også et fund på spejdernes høstmarked - som var overfyldt med klistermærker. 
Men efter lidt knofedt har den fået nyt liv. 








2 Kommentare:

  1. Flot! Tænk at du lige kan bygge din egen reol sammen.. meget imponeret ;o)

    AntwortenLöschen
  2. Det er det gode ved at være vokset op i et værksted. ;)

    AntwortenLöschen