Mittwoch, 17. Juli 2013

DIY "designer" spisebord på budget

I foråret var jeg så drøn heldig at få et par Hay bordbukke til en flad 50'er, til deres årlige lagersalg. Tænkte de ville være super praktiske, i min lille lejlighed, med en bordplade der kunne tages af og pakkes væk. Længe har jeg overvejet hvad der skulle på bordpladen. Startede ud med at ville have foto tapet på. Men selv til en lille bordplade på 70x120 koster det langt over 500kr og så bliver jeg alligevel for nærrig. Fandt heldigvis det her flotte fermliving tapet i min lokale flügger. Så bom!! nyt spisebord til under 500kr.
Virkelig skønt med et relativt stort bord hvor man kan klemme nogle flere mennesker omkring + det gamle bord var alt for lille til at kunne både rumme symaskine og have plads til at kunne have lidt klippe plads. Så det kan kun blive ren Win Win!
Så næste problem er nu stole der også let kan pakkes til side, når bordet ikke er i brug!

1 Kommentar:

  1. så må du jo købe nogle fede klapstole som du så hænger op på væggen ;)

    AntwortenLöschen