Montag, 4. Februar 2013

UP/ aka. Formland

Har været på UP/ messen i dag. Det var rigtig spændende og inspirerrende. Desværre fik jeg ikke taget så mange billeder, lidt er det dog blevet til. 
Så de her KÆMPE sikkerhedsnåle hos Housdoctor. Tænkte den kunne være ret sej hvis man hængte dem i vejere ned fra loftet og brugte den som garderobe med nogle funky bøjler. 

 Fra propagande - de kunne være en ret sjov"bordpynt" til en fest der sikkert vil blive foreviget på en masse billeder :) 

Sofabordet her har jeg forelsket mig i BIG TIME ! Skal lige have målt om den passer. Er desværre bange for det er for lavt. Kryds finger for mig ! 

Jeg er tosset med de der strikket sammenflettet puder. Det bliver et af de næste strikkeprojekter !
Tænker det bare er en meget meget lang tube, strikket i glatstrik som bliver fyldt ud med lidt pudefyld og så viklet sammen. 

 Det her kunne også blive et strikkeprojekt. 
Hvis jeg skulle vælge imellem de nominerede til up/coming awarden - skulle den her KLART vinde. Sådan et bord er jo genialt hvad end det er til en lille balkon eller til en lille studiebolig. Jeg kunne i hvert fald godt have brugt et i min gamle lejlighed. 

1 Kommentar: