Freitag, 25. Januar 2013

nu med stofmærker til striktøjet

I julen var jeg hjemme hos min veninde som længe har haft mærker til det tøj hun designer og selv syer, da jeg så at både hende mor og moster også havde mærker, måtte jeg også bare have nogle. Troede det var besværligt og dyr - men for få basseører har jeg nu fået lidt over 100 mærker. 
Jeg havde nær glemt at jeg havde bestilt dem i julen - så det var en glædelig overraskelse da de kom i går !


Mine gode hjemmestrikket luffer er allerede blevet forskyndet. 
( Det ser altså bare lidt mere Prof ud med mærke) 



Har også lige købt mig politikkens strikke og hæklebog aka. strikke biblen. Min mor er åbenbart træt af jeg ringer og spørg hende - så hun anbefalede mig at købe den! Den er virkelig fantastisk, når man nu ikke strikker så tit, synes jeg hurtigt man glemmer og her er instruktioner som viser helt perfekt hvordan. Så det gav lidt blod på tanden og er nu gået i gang med et pandebånd bare for at varme strikkepindende op igen. Derefter bliver jeg vist nød til at springe ud i en ny og lidt svære strikke udfordring. 





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen