Donnerstag, 14. Juli 2011

Flytte

Uhh.. jeg har ENDELIG fundet en ny lejlighed. en fin lille 1 værelset med sove nicé og stor balkon ! tættere på alting og mange mange penge billigere i mdr. Så nu er jeg gået helt amok med at planlægge hvordan den nu skal indrettes... Da det er en mindre lejlighed er jeg ligesom også nød til at tænke på hvordan jeg for udyttet pladsen ordentligt, hvad med alle mine gæster hvor kan de sove, osv.


Det er mine ideer til Stuen lige pt... Sofaen er en briks med sove funktion - ret praktisk for overnattene gæster i weekenden! 
Derudover er jeg blevet enig med mig selv, at den ene væg skal være Rosa/pink ! Det kan være den sidste gang jeg selv 100% får lov til at indrette mit hjem alene.  men jeg er godt nok i tvivl om Rosa ikke bliver liiiiige tøset nok. farven skal i hvert fald passe til blomsterne  i puderne. så i går gik jeg op og hentede farveprøver for ligesom at kunne beslutte mig for en farve. Desværre passer ca ALLE farverne til - så det hjalp mig ikke rigtig videre.. 

Jeg glæder mig såå meget til at flytte - det giver en hel masse nye projekter :) Nu skal der bare lige pakkes og males og 14 dages ferie. sååå er det endelig tid :) 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen