Sonntag, 18. November 2012

jul jul jul jul...

åhhhhh julen er nu DEJLIG! 
Men jeg kan nu bedst lide når det er lidt anderledes. 
årets juledekoration er blevet ret speciel. egentligt skulle koppen have været brugt til en hyacint. 
men i min lørdags forvirring blev jeg enig med mig selv om farverne i lyset passede til koppen. 
og jeg kunne da ikke have husket mere forkert, men det gør faktisk ikke noget. 
Lidt anderledes juledekoration.

I efteråret købte jeg stjernestrimler som ligner træ og kork. det er hvad man
kan kalde ægte heltårs stjerner. Nu har jeg så sat metal ring i et par stykker
af dem så de kan blive hængt op.
   



 Har mange år gerne ville have mig et juletræ, 
og i år er det blevet til en lille sukkertop gran. 
Julestjernen har en meget sjov historie.
 På vej for at få fredags øl bliver man bare helt forelsket i en julestjerne 
og fik så købt en lillepose fuld julepynt som så måtte med på værtshus. 
og jeg som troede jeg ikke ejet noget i rødt !?





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen