Sonntag, 14. April 2013

masking tape

Jeg eeeeeelsker masking tape <3 
Det har taget mig længe at komme med på masking tape bølgen men det er jo fantastisk ! 
Længe har jeg ønsket mig et gevir til vægen, men jeg synes det er lidt for makabert når det kommer til stykket. En nat så jeg så en der havde lavet de fedeste "tegninger" på vægen med masking
tape. ( ja nogle ting er bare sjovere at lave om natten)
Så TRALAAA her er mit gevir !  

Og da jeg nu alligevel var i min lokale flügger for at købe masiking tape, fandt jeg også det sødeste gavepapir som er dobbeltsidet, og min kasse i køkkenet skreg efter at få et nyt lag papir.  Havde sat et par timer af til at lave den. Men 10 min så var den fikset. Det er jo dejligt at noget der er så let så hurtigt kan ændre stil i køkkenet. 

Der blev også lige stillet lidt om i stuen og selvfølgelig blev masking tapen trukket frem igen ! 
Når man nu som jeg bor i en lejlighed med Betonvæge er masking tapen jo genialt. Det er hurtigt og efterlader ingen grimme hulder i vægen. 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen