Mittwoch, 10. Juli 2013

Den søde studentertid

Min elskede søster har endelig fået den længe ventede studenterhue på. Da hun godt viste hvad hun ville få i studentergave ville jeg lave en fin ting til hende, som ikke bare var en lille rose som hun alligevel ville få af alle andre. Så jeg gik all in.! Fik lavet en kæmpe studenterhue som var fyldt med hvide og blå blomster for at symbolisere HHX-Huens farver og så selvfølgelig studenternelliker...


 Huen er bygget op af en rund papæske som er beklædt med pap, blåt silkebånd og fyldt op med oasis. Rundt om oasisen er der en pose omkring så huen ikke druknede inden den blev afleveret.
 Rosetten troede jeg ville blive det sværeste. Men heldigvis kan man få silkebånd som er rippet. 
så er det bare at sno det til en cirkel. 


Skal bare hilse at sige man bliver nostalgisk og varm om hjertet når man finder sin EGEN studenterhue frem!



En veninde blev færdig med hendes finansøkonom og hun måtte selvfølgelig også have en lille dusk Studenternelliker. Hun skulle have den i Melamin, kender ingen som hende der har så meget i melamin. Her har jeg også brugt Oasis i glasset. 

Det kan klart anbefales at bruge vandtætte ting til oasis - det er virkelig noget grat-værk at få det i en pose, når posen heller ikke må være synlig !!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen