Dienstag, 3. September 2013

Muleposer med myrer

Så for længe siden en pige med en mulepose hvor der en masser fluer på. Fik desværre ikke spurgt hvor hun havde det fra. Har ledt på nettet uden held, men sådan en kreativ type som mig tænker jo straks; jeg laver den da bare selv!!
Da min søster og jo nu har lavet et væddemål om hvem af os der kan få solgt for meste af vores egne lavede ting inden jul, blev jeg pludselig meget kreativ... Først var det meningen jeg bare ville sælge mine læder punge. Fik lavet et par stykker den anden dag. Inden jeg gik all in på muleposer.
Så weekende var langt hvor jeg måtte sidde og vente på postmand per.
Heldigvis havde jeg i går fri og tid til at lege.

Fluer er faktisk slet ikke så lette at male, men myrer er jo også ret sjove og meget letter at få til at ligne ægte myrer.
Malede hele dagen indtil jeg fil kramper i mine små arme og det her er resultatet indtil videre...

Hvis der er nogen der er interesserede i at købe så må i endelig sige til. Specielle ønsker kan måske også indfries.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen